אלרגיה לחלב טיפול אייפק- אפשר לדלג ישר אל:

אייפק פלוס ואלרגיה לחלב תמונה ראשית

אלרגיה לחלב טיפול אייפק

הקליניקה שלנו – מרכז שאנן ספיריט

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

לקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

מחירון טיפול אייפק במרכז שאנן ספיריט:

  • אבחון אייפק – באורך של כ שעה וחצי – 800 ש"ח
  • טיפול אייפק יחיד- באורך של עד שעה ורבע – 420 ש"ח
  • כרטיסיית 10 טיפולי אייפק – 3780 ש"ח

ניתן לקבוע טיפולים במרכז שאנן ספיריט – בפרדס חנה כרכור בהשארת פרטים באתר

אלרגיה

אלרגיה, או רגישות-יתר, הן מצב שבו הגוף מגיב, תגובה מוגזמת או מיותרת, למפגש עם גורם כלשהו. הדבר לא קשור לשאלה האם הגורם אליו הגוף מגיב נחשב בריא או אפילו חיוני או שהוא נחשב מזיק או אפילו רעיל.

במקרה של אלרגיה או רגישות-יתר, המוח לומד, (בטעות) שהגורם הוא נורא מסוכן, כמו חיידק טורף, לצורך הדוגמה, ובכל פעם שהוא פוגש את האלרגן, הוא (המוח) שולח את מערכת החיסון לתקוף אותו ואנחנו חווים תגובה אלרגית בעור, באף, בעיניים, בנשימה, בעיכול, בכאב או בכל תסמין אחר, נדיר יותר. 

אלרגיה לחלב פרה 

ראשית יש להבדיל בין אלרגיה לחלב לבין אי סבילות לקטוז. המקרה השני, אי-סבילות לקטוז, אינו מוגדר כאלרגיה, אלא הוא מצב, שבו הגוף לא מייצר, בכלל או כמעט בכלל, את האנזים לקטאז, שתפקידו לפרק את הלקטוז, שהוא הסוכר העיקרי שנמצא בחלב (יש גם גלקטוז).

אלרגיה לחלב היא ברוב המקרים אלרגיה לחלבון החלב הנפוץ ביותר, הלא הוא הקזאין (casain). תיתכן גם אלרגיה או רגישות-יתר לחומצות אמינו ולחלבונים אחרים שנמצאים בחלב, כמו אלבומין. תיתכן גם אלרגיה או רגישות-יתר ליוגורט, למי גבינה, לגבינות ספציפיות, למעדני חלב, לשילובים של חלב עם גורמים שונים, במיוחד סוכרים, שמרים, קפה וקקאו. 

אייפק ואלרגיה לחלב
אייפק ואלרגיה לחלב

כיצד נוצרת אלרגיה לחלב? 

במקרה של אלרגיה לחלב, ברוב המקרים, בעקבות חוויה שלילית כלשהי, שכללה צריכה של חלב או מוצרי חלב ומצוקה רגשית או פיזית כלשהי. עקב חוויה זו, המוח "למד", בטעות, שחלב ולפיכך כל מזון שמכיל חלב, הוא חיידק טורף וכשנתקרב יתר על המידה לחלב או למוצרי חלב, לפעמים אפילו מבלי שממש הכנסנו את החלב לפה, נחווה תגובה חיסונית-אלרגית. חוויה שלילית כזאת, שגורמת ליצירת האלרגיה לחלב, יכולה לקרות כבר בהיותנו עוברים בבטן אימנו, (במקרים רבים, מצוקה נפשית של האמא עלולה להשפיע על העובר ולגרות ליצירת אי-הסבילות או אלרגיה) או בהיותנו עוללים, תינוקות, ילדים קטנים ולפעמים גם מאוחר הרבה יותר, בהיותנו אנשים בוגרים. 

 

רגישות לחלב תסמינים

קצת בדומה לאלרגיות אחרות, התגובות האלרגיות הנפוצות ביותר לחלב הן:

  • פריחות קשות ומגרדות בעור
  • אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור)
  • אורטיקריה (חרלת)
  • קוצר נשימה
  • שיעולים וליחה
  • נזלת
  • אף סתום
  • עיטושים
  • בעיות עיכול מכל הסוגים

במקרים נדירים יותר נראה תגובות בעיניים, כאבים שונים, בעיות פוריות ועוד. 

אלרגיה לחלב שאינו חלב פרה 

קיימת גם אלרגיה או רגישות-יתר לחלב עזים, חלב כבשים או חלב אם, אולם אלרגיות אלה נדירות הרבה יותר. 

כל האלרגיות ורגישויות-היתר הללו ניתנות לטיפול, לסילוק, לביטול, על ידי טיפול בשיטת אייפק

הפתרונות הרגילים הקיימים לאלרגיה לחלב

הפתרונות הרפואיים הקיימים כיום הם קודם כל הימנעות מהגורמים האלרגניים, אי-צריכה של חלב ומוצריו ובמקרים רבים גם התרחקות פיזית מחלב וממוצרי חלב. לפעמים, במקרים קשים במיוחד, נדרשת גם התרחקות מאנשים שצרכו חלב או מוצרי חלב בשעות האחרונות.

זה יכול להיות בסדר, כל עוד מסכימים למגבלה הזו בחיים וכל  הזמן נשמרים ונזהרים. עם זאת, מעבר לפגיעה הקשנ בחופש הבחירה, זה מאוד קשה, מתסכל ומגביל וגרוע מכך, לפעמים, מחוסר ידיעה, נחשפים לחלב וחוטפים תגובה אלרגית מאוד לא נעימה ואף מסוכנת. 

האפשרות הבאה היא שימוש בתרופות, (אנטי-היסטמינים או סטרואידים (קורטיזון). 

זה לא אידאלי, גם כי נוצרת תלות בתרופות וגם כי זה לא עובד באופן מלא וצריך לעסוק בזה כל החיים ולהשתמש בתרופות, שכידוע אינן מרפאות וברוב המקרים, במיוחד בשימוש ארוך טווח לאורך שנים, יש להן תופעות לוואי, שעלולות להיות לא נעימות ואף מסוכנות. 

יש גם טיפולי דה-סנסיטיזציה, (Dr-Sensitization), הניתנים, בדרך כלל, בבתי החולים. אבל, טיפולים אלה דורשים השקעה רבה של זמן ונסיעות, הם אורכים בין 3-5 שנים, מטפלים באלרגן אחד בלבד לכל אורך התקופה. בנוסף, גם הם לא תמיד עובדים, כל שיתכן מצב שבו עשינו טיפולים ארוכים ומושקעים לאורך שנים ולבסוף לא קיבלנו את התוצאה הנכספת, שהיא ביטול האלרגיה וקבלת  בריאות וחופש. 

אלרגיה לחלב טיפול בשיטת אייפק

אנחנו במרכז שאנן ספיריט, בזכות שיטת אייפק, יודעים לזהות ולבטל כל אלרגיה או רגישות-יתר שהיא, כולל לחלב פרה, עז, כבש או חלב אם אנושי. 

בכל פגישה טיפולית מבטלים אלרגיה או רגישות-יתר גורם אלרגני כלשהו או לקבוצה של גורמים. למשל: טיפול אלרגיה לחתולים, טיפול אלרגיה לגלוטן, טיפול אלרגיה לאבק, טיפול אלרגיה לעובשים, טיפול אלרגיה לחלב וכדומה. 

בחלק מהמקרים מספיק טיפול אחד או שניים לבטל אי סבילות לקטוז. בהיותו של הלקטוז סוג של סוכר, הטיפול בו הוא הקל והמהיר ביותר, שכן, ברוב המקרים, בתהליך הטיפול לסילוק האלרגיות ורגישויות היתר בשיטת אייפק, סוכרים מטופלים ממש בהתחלה, בדרך כלל בטיפול הראשון. 

ביטול אלרגיה לחלב, יכול אמנם להסתיים בטיפול אחד או שניים, אבל במקרים הקשים, יתכן שיהיה צורך במספר גדול יותר של טיפולים. בנוסף, ברוב המקרים, לפני שאפשר לטפל באלרגיה לחלב, יש לטפל באלרגיות ורגישויות היתר לחומרים שונים הנמצאים בחלב, כמו סוכרים, חומצות אמיניות, מינרלים, מלחים, ויטמינים ושומנים. 

טיפול אייפק עצמו

טיפול אייפק הוא טיפול במגע: על הבגדים, נעים, לא כואב, לא פולשני, מתאים בכל גיל.

מתופפים בעדינות על הגב ומשתמשים במכשיר רטט כדי לגרות נקודות מיוחדות בידיים, ברגליים ובפנים. התיאוריה שמאחורי השיטה לקוחה מהרפואה הסינית, בשילוב עם ידע וכלים טיפוליים ממקורות נוספים.

פלוס ואלרגיה לחלב
פלוס ואלרגיה לחלב

היום שלאחר הטיפול

מיד לאחר שתקבלו טיפול אייפק מוצלח לביטול האלרגיה לחלב, תוכלו לחזור לצרוך חלב ומוצרי חלב, כאילו מעולם לא הייתם אלרגיים אליהם.

עם זאת, יש לזכור, שאנחנו לא עגלים ולא נולדנו לצרוך חלב של חיה אחרת, כה שונה מאיתנו, שיש לה 3 קיבות… גם ללא אלרגיה, חלב פרה אמנם מאוד זמין לנו ומשווק היטב, אבל לא נחשב בריא במיוחד לבני אדם. יש לזכור זאת ולא להגזים בצריכת חלב ומוצריו גם לאחר ביטול האלרגיה. 

הסיכוי שאוכל לחזור לאכול יוגורט, פיצה ועוגת גבינה 

הסיכוי שזה יקרה גבוה מאוד. כשמונים אחוז מהמטופלים שעוברים את הטיפול מחלימים לחלוטין מכל בעיה הקשורה לאלרגיה, רגישויות-יתר, אי-סבילות או למצב רגשי כלשהו.

כמה זמן זה מחזיק? 

ברוב המקרים טיפול אייפק לביטול אלרגיה או רגישות-יתר מחזיק לתמיד. במעט מקרים (עד 5% מהמקרים) קורה, שאחרי חמש עד עשר שנים אלרגיה שטופלה וחלפה חוזרת. במקרה כזה חוזרים על הטיפול והאלרגיה שוב חולפת. 

עובדת בונוס

בשיטת אייפק ניתן, במקביל לביטול האלרגיות ורגישויות היתר של המטופלים, "לנקות" בכל פגישה טיפולית גם נושא רגשי (בד"כ נושא חשוב ומשמעותי) בחיי המטופל/ת.

המשמעות של הדבר היא, שכתוצאה של תהליך הטיפול באייפק, תרוויחו שיפור בדימוי העצמי ובביטחון העצמי, במצב הרוח, ביחסים הבין-אישיים שלכם, תיפרדו מפחדים, חרדות, דיכאון, כעסים וכו'… 

לסיכום

אי-סבילות לקטוז ואלרגיה או רגישות יתר לחלב ולמוצריו, הן תופעות נפוצות, שגורמות לסבל מגוון ואף לפגיעה משמעותית בבריאות ובחופש של הסובלים מהן. ברפואה המערבית אין לתופעות אלה פתרון מוצלח, למעט הימנעות מוחלטת מחלב וממזונות המכילים אותו או טיפולי דה-סנסיטיזציה, שנמשכים שנים ארוכות.

שיטת אייפק מציעה פתרון טבעי, מהיר יחסית, נעים, ללא תרופות, באחוזי הצלחה גבוהים, שמבטל את האלרגיה או רגישות-היתר לתמיד ומאפשר לאכול מזון המכיל גלוטן מבלי לשלם על כך מחיר כלשהו. על הדרך מקבלים, בדרך כלל, גם טיפול רגשי, מחזק, מעצים ומשנה חיים, ככה על הדרך…

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים למרכז שאנן ספיריט השאירו פרטים באתר או התקשרו 0527826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם