אלרגיה לחתולים טיפול טבעי בשיטת אייפק- אפשר לדלג ישר אל:

על אייפק ואלרגיה לחתולים

אלרגיה לחתולים טיפול טבעי בשיטת אייפק

הקליניקה שלנו – מרכז שאנן ספיריט

המטפל ב3 שיטות טיפול- תא לחץ, אייפק וחדר מלח

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

לקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

עדי שאנן (מייסד ופתח שיטת אייפק) מספר…

לא אשכח את הסיפור של מיכל ועמית. 

תוך כדי תהליך הטיפול של מיכל באלרגיות שלה, היא סיפרה לי על החבר החדש שלה, עמית, שאלרגיה שלו לחתולים לא מאפשרת להם להיות ביחד בדירתה שורצת החתולים. מיכל אהבה את עמית מאוד, אבל, כמעט באותה המידה, היא אהבה את החתולים שלה, וכל זה אחרי שהיא נפטרה סוף סוף מהאלרגיה שלה אליהם… מיכל שכנעה את עמית להתגבר על ספקנותו ולבוא גם הוא לטיפול אייפק פלוס במרפאת שאנן בתל אביב. הוא בא לטיפול, על הדרך נפטר מאלרגיות ורגישויות-יתר שהיו לו ואחרי זמן לא ארוך עברו לגור יחד ואף נישאו והקימו משפחה, משפחה שלא הייתה קמה בישראל ללא שיטת אייפק פלוס לטיפול באלרגיות ובמצבים רגשיים וללא הטיפול המוצלח, שסילק את האלרגיות של עמית ושל מיכל לתמיד, ואיפשר להם לחיות יחד ולישון יחד במיטה אחת, עם החתולים, המתוקים והשעירים של מיכל… 

אלרגיה

אלרגיה או רגישות-יתר, הן מצב שבו הגוף מגיב, תגובה מוגזמת או מיותרת, למפגש עם גורם כלשהו. הדבר לא קשור לשאלה האם הגורם אליו הגוף מגיב נחשב בריא או אפילו חיוני או שהוא נחשב מזיק או אפילו רעיל.

במקרה של אלרגיה או רגישות-יתר, המוח לומד, (בטעות) שהגורם הוא נורא מסוכן, כמו חיידק טורף, לצורך הדוגמה, ובכל פעם שהוא פוגש את האלרגן, הוא (המוח) שולח את מערכת החיסון לתקוף אותו ואנחנו חווים תגובה אלרגית בעור, באף, בעיניים, בנשימה, בעיכול, בכאב או בכל תסמין אחר, נדיר יותר. 

אלרגיה לחתולים

במקרה של אלרגיה לחתולים, ברוב המקרים, בעקבות חוויה שלילית כלשהי, שכללה חתול ומצוקה רגשית או פיזית כלשהי, המוח "למד" שחתולים, שיערם, החול שלהם ו/או ההפרשות שלהם, הם חיידקים טורפים וכשנתקרב יתר על המידה לחתול או לשיער חתול, נחווה תגובה חיסונית-אלרגית.

תיתכן אלרגיה לחתולים בכלל, או לסוג ספציפי של חתולים. הנפוץ ביותר כאלרגן הוא החתול הפרסי, כנראה בשל אורך שערותיו, שמגיעות לדרכי הנשימה שלנו וגורמות לתגובה האלרגית. אלרגיה לחתול סיאמי (תאילנדי), לעומת זאת, היא הרבה יותר נדירה. 

לכלבים
אלרגיה לכלבים

סימפטומים של אלרגיה לחתולים 

קצת בדומה לאלרגיה לאבק, התגובות האלרגיות הנפוצות ביותר לחתולים הן:

  • גירוי חזק באף ובעיניים
  • נזלות
  • עיטושים
  • אף סתום
  • לפעמים גם שיעול
  • ליחה
  • קוצר נשימה
  • פריחה מגרדת בעור

אלרגיה לבעלי חיים אחרים

גם אלרגיה לכלבים היא נפוצה למדי. תיתכן אלרגיה לכלבים בכלל או לכלב ספציפי. תיתכן אלרגיה לשיער כלבים, להפרשות העור שלהם, לקשקשים שלהם, לשתן ולצואה שלהם. 

גם אלרגיה לפרוות היא די נפוצה וכן לנוצות של ציפורים ועופות למיניהם. כל האלרגיות ורגישויות-היתר הללו ניתנות לטיפול, לסילוק, לביטול, על ידי טיפול בשיטת אייפק

הפתרונות הרגילים הקיימים לאלרגיה לחתולים

הפתרונות הרפואיים הקיימים כיום הם קודם כל המנעות מהגורמים האלרגניים – התרחקות מחתולים, משערותיהם ומהפרשות גופם. זה בסדר, כל עוד מסכימים למגבלה הזו בחיים וכל  הזמן נשמרים ונזהרים. זה מאוד מתסכל ומגביל ולפעמים גם נחשפים, מחוסר ידיעה וחוטפים תגובה אלרגית לא נעימה ואף מסוכנת. 

האפשרות הבאה היא שימוש בתרופות, (אנטי-היסטמינים או סטרואידים (קורטיזון). 

זה לא אידאלי, גם כי נוצרת תלות בתרופות וגם כי זה לא עובד באופן מלא וצריך לעסוק בזה כל החיים ולהשתמש בתרופות, שכידוע אינן מרפאות וברוב המקרים, במיוחד בשימוש ארוך טווח לאורך שנים, יש להן תופעות לוואי, שעלולות להיות לא נעימות ואף מסוכנות. 

יש גם טיפולי דה-סנסיטיזציה, (Dr-Sensitization), שניתנים, בדרך כלל, בבתי החולים. אבל, טיפולים אלה דורשים השקעה רבה של זמן ונסיעות, הם אורכים בין 3-5 שנים, מטפלים באלרגן אחד בלבד לכל אורך התקופה. בנוסף, גם הם לא תמיד עובדים, כל שיתכן מצב שבו עשינו טיפולים ארוכים ומושקעים לאורך שנים ולבסוף לא קיבלנו את התוצאה הנכספת, שהיא ביטול האלרגיה וקבלת  בריאות וחופש. 

אלרגיה לחתולים טיפול טבעי בשיטת אייפק

במרכז שאנן ספיריט בזכות שיטת אייפק אנחנו יודעים לזהות ולבטל כל אלרגיה או רגישות-יתר שהיא, כולל לחתולים, כלבים או כל בעל חיים אחר, שערו והפרשותיו.

בכל פגישה טיפולית מבטלים אלרגיה או רגישות-יתר לקבוצה של גורמים. למשל: טיפול אלרגיה לחתולים, טיפול אלרגיה לכלבים, טיפול אלרגיה לאבק, טיפול אלרגיה לעובשים, טיפול אלרגיה לחלב וכדומה. 

בדרך כלל מספיק טיפול אחד או שניים לבטל אלרגיה לחתולים, בדומה לכל אלרגיה אחרת. 

אם כי, במקרים קשים במיוחד, יתכן שיהיה צורך במספר גדול במעט של טיפולים. 

ה לחתולים
אלרגיה לחתולים

מה קורה בטיפול אייפק עצמו?

טיפול אייפק הוא טיפול במגע: על הבגדים, נעים, לא כואב, לא פולשני, מתאים בכל גיל.

מתופפים בעדינות על הגב ומשתמשים במכשיר רטט כדי לגרות נקודות מיוחדות בידיים, ברגליים ובפנים. התיאוריה שמאחורי השיטה לקוחה מהרפואה הסינית, בשילוב עם ידע וכלים טיפוליים ממקורות נוספים.

היום שלאחר הטיפול

מיד לאחר שתקבלו טיפול אייפק מוצלח לביטול האלרגיה לחתולים, תוכלו לחזור להיות בקשר רגיל עם חתולים, כאילו מעולם לא הייתם אלרגיים אליהם.

הסיכוי שאוכל לחזור ללטף חתולים

הסיכוי שזה יקרה גבוה מאוד. כשמונים אחוז מהמטופלים שעוברים את הטיפול מחלימים לחלוטין מכל בעיה שקשורה לאלרגיה, רגישויות-יתר, אי-סבילות או למצב רגשי כלשהו.

כמה זמן זה מחזיק? 

ברוב המקרים טיפול אייפק לביטול אלרגיה או רגישות-יתר מחזיק לתמיד. במעט מקרים (עד 5% מהמקרים) קורה, שאחרי חמש עד עשר שנים אלרגיה שטופלה וחלפה חוזרת. במקרה כזה חוזרים על הטיפול והאלרגיה שוב חולפת. 

עובדת בונוס 

בשיטת אייפק ניתן, במקביל לביטול האלרגיות ורגישויות היתר של המטופלים, "לנקות" בכל פגישה טיפולית גם נושא רגשי (בד"כ נושא חשוב ומשמעותי) בחיי המטופל/ת. 

המשמעות של הדבר היא, שכתוצאה של תהליך הטיפול באייפק, תוכלו להרוויח שיפור בדימוי העצמי ובביטחון העצמי, במצב הרוח, ביחסים הבין-אישיים שלכם, תיפרדו מפחדים, חרדות, דיכאון, כעסים וכו… 

לסיכום

לסיכום, אלרגיה או רגישות יתר לחתולים ולבעלי חיים אחרים היא תופעה נפוצה, שגורמת לסבל מגוון ואף לפגיעה משמעותית בבריאות ובחופש של הסובלים מהן. ברפואה המערבית אין לתופעת האלרגיה פיתרון מוצלח, למעט המנעות מוחלטת מחתולים או טיפולי דה-סנסיטיזיה, שאורכים שנים ארוכות.

שיטת אייפק מציעה פתרון טבעי, נעים, מהיר יחסית, ללא תרופות, באחוזי הצלחה גבוהים, שמבטל את האלרגיה או רגישות-היתר לתמיד ומאפשר לנו לחיות בקרבה ובהרמוניה עם בעלי החיים האהובים עלינו, מבלי לשלם על כך מחיר כלשהו. על הדרך מקבלים, בדרך כלל, גם טיפול רגשי, מחזק, מעצים ומשנה חיים, ככה על הדרך…

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם