אייפק – שאלות תשובות- אפשר לדלג ישר אל:

איך עובדת שיטת הטיפול אייפק? למי מתאים טיפול בשיטת אייפק? באילו מחלות ניתן לטפל בעזרת אייפק? כל השאלות והתשובות על שיטת הטיפול אייפק.

אייפק – שאלות תשובות

אצלנו במרכז שאנן ספיריט, אנחנו שומעים ועונים על הרבה שאלות בקשר לאייפק במהלך היום. במיוחד בשבילכם, ריכזנו את השאלות הנשאלות ביותר יחד עם תשובה מספקת, כדי שיהיה לכם יותר נוח וקל להבין את השיטה והתהליך!

שיטת אייפק מתחילה בפגישת אבחון בה מאתרים, דרך מבדק שריר, את הגורמים המחלישים והמשבשים (אלרגיות, רגישויות, חולשות וכו'). לאחר מכן, בסדרת טיפולים, אנחנו מלמדים את גוף לתקן את התגובה שלו לאותם גורמים ובכך מייצרים שלום במקום מלחמה (אלרגיה). במקביל, מנקים את המצבים הרגשיים שיצאו מאיזון.
ריפוי והחלמה קורים.

שיטת אייפק מתאימה לכל אחת ואחד, מינקות ועד זקנה מופלגת.

בעזרת שיטת אייפק ניתן לטפל בכל תסמין, תסמונת או מחלה, הנובעים מאלרגיות, רגישויות-יתר, מצבים נפשיים ועוד. לפיכך, הרשימה ארוכה. להלן רשימה לא מלאה: 

בעיות נשימה, עיכול, עור ופוריות, אלרגיות, חרדה, דיכאון, כעסים, התפרצויות זעם, אובססיביות, חוסר ביטחון, בעיות חיסוניות, בעיות לא מאובחנות, כאבי ראש, מיגרנות, כאבים שונים, תופעות לוואי של חיסונים, דלקות ומחלות חוזרות, קנדידה, מחלות ויראליות ועוד.

שיטת אייפק רצה כבר 25 שנה, יש מאות מטפלים בארץ והשיטה טיפלה באלפי אנשים במהלך השנים. מבחן התוצאה קובע. אצלנו בקליניקה יש אחוזי הצלחה יחסית גבוהים שעומדים על 80% הצלחה. יש לנו מלא המלצות ממטופלים שחלקם גם העלנו לאתר. תוכלו לראות בלחיצה כאן

בגדול, אין לטיפול תופעות לוואי. תופעות כאלה מגיעות רק במקרה של נפילת טיפול. תופעה נדירה שיכולה להביא להחמרה קלה בתסמינים הקיימים, ונעלמת ברגע שמתבצע תיקון לטיפול.

הטיפולים בשיטת אייפק מתאימים לכל אדם מינקות ועד הגיל שלישי. כולל נשים בהריון ואנשים בסיכון גבוהה.

בגדול כן, שיטת אייפק יכולה והעבירה בערב אלרגיות מסכנות חיים כמו אלרגיות לאגוזים, לחלב, לגלוטן וכו, עם זאת כל אדם הוא אינדיבידואל, הוא בפני עצמו, ולכן לא נוכל להבטיח לכם הצלחה, אלא רק לבנות על ניסיון עבר ואחוזי ההצלחה הקיימים. אך אנו יכולים להגיד לכם שגם אם האלרגיה לא תעבור לגמרי המצב השתפר ממה שהוא עכשיו.

בתינוק שיונק אנו מטפלים בעזרת סרוגייט. סרוגייט הוא אדם (אמא או אבא לרוב) הבא במגע עור עם התינוק המטופל ודרכו אנו עושים את מבדק השריר ומקבלים מידע מהתינוק. במקרים מסוימים אנו עושים את כל הטיפול על הסרוגייט.

הטיפול הוא טיפול תהליכי. זה לא טיפול של פעם אחת, גם כשהולכים למכון כושר לא יוצאים שרירנים אחרי אימון אחד, לוקח זמן לגוף להבנות. אותו הדבר באייפק. באייפק אנו לא יכולים תמיד לגשת ישר לבעיה לשמה הגעת, לרוב יש כמה דברים אחרים שצריך לטפל בהם לפני. ומספר הטיפול משתנה מאדם לאדם ומבעיה לבעיה כך שאנו לא יכולים לנגיד למטופל מספר מדויק של טיפולים. במקרים פיזיים כמו אלרגיות אני יכול לשער כמה טיפולים תצטרך לאחר האבחון. יש מקרים שאנו עושים טיפולים נקודתיים ואז מדובר באחדות של טיפולים עד 12 אך תמיד יכול להיות דברים בדרך שיעריכו קצת את הטיפול. במקרים לא נקודתיים לרוב זה נע בין 10 ל 25 טיפולים אך אם זאת יש מקרים חריגים של 50 טיפולים ויש מקרים אחרים של 10 טיפולים.

טיול נקודתי הוא טיפול לתרופה מסוימת, מצב מסוים שהגוף מגיב אליו לא טוב, טיפול שלא נכנסים בו לעומק והוא לא על בעיה חריפה.

לרוב, טיפול אייפק עושים פעם בשבוע, יש מקרים חריגים, שיש הגבלת זמן ואז עושים פעמיים בשבוע או מקרים אחרים, שהלוז של המטפל מאוד עמוס אז עושים פעם בשבועיים. אבל זה פחות מומלץ…

בוודאי! סיגל ועדי שאנן מלמדים את השיטה ברחבי הארץ, דרך המכללה הרשמית ללימודי אייפק. עד כה הם הכשירו מאות מטפלים, המפוזרים כל הארץ. קורסים מתקיימים כל הזמן והמכללה פתוחה להגיע לכל מקום בארץ בו מתארגנת קבוצת תלמידים.

לפרטים נוספים על המכללה ועל לימודי אייפק ניתן למצוא כאן.

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם