המלצת פרופ ראובן אור על מנורות מלח וטיפולים בחדרי מלח

נעים לי להמליץ על טיפול בחדרי מלח ומנורות מלח של חברת דרך המלח ( נפלאות המלח, י.כ) אותם אני מכיר היטב מזה למעלה משנתיים בזכות פעילותם בהדסה, ואת הניסיון העשיר של החברה בעשור האחרון.
מדובר בניצול יעיל של פוטנציאל הריפוי של שחרור חלקיקי מלח לאוויר אשר יכולים לגרום להשפיע באופן חיובי ביותר על ספיגת נוזלים ונסיגה של גודש ובצקת ובכך להקטין תהליכים דלקתיים בעור ובריריות. ההשפעה החיובית משתלבת היטב בטיפולים שהחולים מקבלים לבעיות הרפואיות השונות גורמות לדיכוי תהליכים דלקתיים בחלל הפה, באף, בסימפונות, בריאה ובעור.
במסגרת הטיפול משתחררים לאוויר יונים שליליים הנספגים על ידי תאי המטרה במערכות הנשימה והעור ומשפרים בצורה ניכרת את פעילות אברוני הסיליה (שאריות) בתאים. כתוצאה מכך משתפר באופן משמעותי קליטת החמצן ברקמות ובכך אנו מסייעים מאוד לדיכוי תהליכים דלקתיים ובעקבות כך שיפור בתפקוד הרקמות המוזכרות לעיל , ובמיוחד דרכי הנשימה והריאות.
יש לי ניסיון אישי עם מטופלים רבים , ילדים ומבוגרים, לאחר השתלת מח עצם אשר סובלים מסיבוכי השתלה – כולל רעילות של הקרנות וטיפולים כימיים, נזקים של מחלת השתל כנגד המקבל וסיבוכים של זיהומים בעור ובדרכי הנשימה. מושתלי מח עצם עם הפרעות נשימה קשות, פגיעה בריריות חלל הפה והאף נזקים בעור. מטופלים בחדר מלח של חברת דרך המלח (נפלאות המלח , י.כ), ואנו צופים בתגובות מצוינות עם שיפור תפקוד הריאות והקלה משמעותית בתסמינים של דרכי הנשימה והעור . יתרה מכך, היתרון של מנורת מלח ביתית הוא בכך שהטיפול ניתן בצורה ממושכת ולכן השפעתו טובה יותר.
לסיכום, הטיפול בחדרי מלח ומנורות מלח ביתיות עשוי לשפר את הטיפול בחולים רבים, ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה העליונות והתחתונות, וממחלות עור אלרגיות ואוטואימוניות, לפיכך אני ממליץ לשלב את הטיפול כחלק מהטיפול הכוללני במחלות אלו.
בכבוד רב,
פרופ ראובן אור
מנהל מחלקת השתלות
מח עצם.

מחירון טיפולים בחדר מלח במרכז שאנן ספיריט:

מחיר טיפול יחיד (כולל אבחון בטיפול הראשון): 160 ש"ח

מחיר כרטיסיית 7 טיפולים בחדר מלח: 1000 ש"ח

מחיר כרטיסיית 14 טיפולים בחדר מלח: 1900 ש"ח

למידע נוסף על חדר מלח לחצו כאן!

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם
המלצות מלקוחות