התקווה לריפוי פגיעות מוח: טיפול בתא לחץ – ynet

הניסיון לתקן נזק מוחי באמצעות טיפול בתא לחץ, שבו חמצן בריכוז גבוה במיוחד, מוכר יותר מ-30 שנה אבל רק כיום מוכיח מחקר ישראלי חדש את יכולתו לעורר תאי עצב רדומים ולהחזיר פגועי מוח לתפקוד מלא. כתבה חמישית בסדרה שמציגה את מחקרי המוח העדכניים ביותר
פגיעות מוחיות – כתוצאה מפציעות ראש, משבץ וממחלות אחרות – גורמות לנכויות קשות גופניות, פסיכולוגיות וקוגניטיביות. עד היום היה הטיפול שיקומי בעיקרו, ותוצאותיו היו מוגבלות. כעת אנו מציעים תקווה חדשה: חשיפה לסביבה עשירה בחמצן בתוך תא לחץ, אפילו שנים אחרי הפגיעה, משפרת משמעותית את מצבם של המטופלים.
עוד סיפורים חמים – בפייסבוק שלנו
הכתבות הקודמות בסדרה:

  • סוף לאלצהיימר? ישראלים חידשו תאי עצב במוח
  • מהפכה בדרך? מחיקת זיכרון תגמול מאלכוהול
  • להסתמך על הבטן או המוח? איך נכון להחליט
  • סריקת מוח תחסוך לנו טיפול פסיכולוגי?

הרעיון שניתן לתקן נזק מוחי באמצעות טיפול בתא לחץ נולד כבר בשנות ה-90, אך הגישה לא נבחנה אז לעומקה כיוון שהיא סתרה את ההשקפה הרווחת באותה עת: שרשתות עצביות במוח עשויות להתחדש ולהשתנות רק בגיל הילדות, או במסגרת של חלון זמן מוגבל לאחר פגיעה.
בשני מחקרים שלנו, שפורסמו השנה, השתתפו כ-130 מטופלים עם נזק מוחי בדרגות שונות, שמצבם כבר חדל להשתפר ונחשב לכרוני. המשתתפים נחשפו לתנאים המיוחדים השוררים בתא לחץ, המכיל אוויר מועשר בחמצן, ועקבנו אחר תפקודם המוחי בעזרת אמצעי הדמיה מתקדמים.
התוצאות מבטיחות ביותר: מסתבר כי חמצן בריכוז גבוה יכול לעורר תאי עצב רדומים, לאושש רשתות עצביות ולשפר את התפקוד המוחי של החולים – גם שנים לאחר הפגיעה.

קישור למאמר

 

מחירון טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט:

טיפול ניסיון הכולל אבחון+ טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ200 שח (מחיר מוזל להיכרות)

טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ350 שח 

כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ1600 שח (320 שח לטיפול)

כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ3000 שח (3000 שח לטיפול)

 

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם
המלצות מלקוחות