להישאר סגול לנצח: כך נאבקים עשירי ישראל בזקנה

"הדבר הכי חשוב לי הוא לא לאבד את החדות של המוח", אומרת אשת העסקים גליה אלבין. "אני בת 60 פלוס פלוס, בחיוניות מוחלטת, ולשמר את המוח זה מה שהכי חשוב לי. אני יודעת מאוד מקרוב מה זה דמנציה, עברתי את זה עם אמי, ומבחינתי זה הנורא מכל. בכל פעם שאני שוכחת שם אני נלחצת. בגלל זה באתי לפה, לנשום חמצן בתנאי לחץ. מקסימום יתברר שזה לא יעיל".

איך שמעת על זה?

"סמי סגול (מבעלי השליטה בכתר) המליץ לי. הוא אמר לי שזה עושה נטו Rejuvenation (הצערה) לאדם בריא, ובלי שום בעיות. ה'רול מודל' שלי זה שמעון פרס, שנשמר dreamer. להיות 'דרימר', ילד חולמני, זה הכי אנטי־אייג'ינג בעיניי. גם סמי הוא 'דרימר'".

"זאת האופנה עכשיו"

צלילה חופשית בבית החולים

בחודשים האחרונים עובר בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב מצעד מכובד של נציגי האליטה העסקית והתרבותית, מהסוג שנתקלים בו לרוב באירועים חברתיים של האלפיון העליון. סמי וטובה סגול, רות חשין, גליה אלבין, אלכס אנסקי, בקרוב גם איש הפרסום מושיק תאומים ואשתו, זמר מפורסם, אשתו של אחד מראשי האוניברסיטאות, אשת שגריר זר, ועוד רבים אחרים ששמם נשמר בקפדנות ברשימות ההמתנה.

רובם ככולם מגיעים כדי לבקר בתא הלחץ החדיש שהותקן בבית החולים, ולנשום את גז הנעורים המודרני: חמצן בריכוז של 100% בלחץ שמדמה צלילה בעומק עשרה מטרים. מדובר בהבטחה העדכנית ביותר של עולם האנטי־אייג'ינג, שהמאמינים בה טוענים שהיא משפרת את זרימת הדם למוח, ואת היכולות הקוגניטיביות לטווח הארוך, לצד חידוש והצערת תאי עור ומה לא. תרופת פלא כמעט לכל סממני ההזדקנות המבהילה.

העובדה שלטיפול בתא הלחץ עדיין אין ביסוס מדעי, ולמעשה מדובר בניסוי שתוצאותיו אינן מובהקות, לא מנעה ממנו להיהפך לאופנה לוהטת בקרב אלה שיש להם הזמן והכסף. השמועה עוברת בשיטת חבר מביא חבר בין מי שלא רוצים לשבת בחיבוק ידיים ולהזדקן עד שייוודעו תוצאות המחקר. "זאת האופנה עכשיו", אומר לי בפשטות אחד המטופלים שאני פוגשת ביציאה מתא הלחץ.

"אני הגעתי אחרי ששמעתי על מרצה שבגלל פגיעת ראש שכחה את האנגלית, אך הודות לטיפול כאן חזרה לעצמה ושבה ללמד", אומר לי שדרן הרדיו והשחקן אלכס אנסקי. "חידוש רקמות במוח זה דבר מסקרן ומסתורי מאוד, ואמרתי לעצמי שאם סמי סגול ואשתו משקיעים כל כך הרבה משאבים במחקר ובהקמת המקום, אז זה לא סתם סטארט־אפ, זה משהו שאפשר לגעת בו. נשמע לי מסקרן מאוד להאט את קצב ההזדקנות ולשחזר תאים שמתנוונים, ואמרתי מיד שאני מוכן לבדוק את זה על עצמי.
"אדם צריך להיות ציניקן מוחלט כדי להימנע מלעשות משהו שקיים בו פוטנציאל להשבחת הזיכרון, לשיפור החיוניות ומלאכת הכתיבה והיצירה. הרי זקנה ממעטת אותך, בנוסף לצרות אחרות שהיא עושה. הראי לי בן אדם שאומרים לו 'יש פרוצדורה שתוכל להחזיר לך את מה שהיה, וכל מה שצריך להשקיע הוא לשבת 120 שעות עם מסיכה', שיגיד שהוא מוותר. מציעים לך צ'ייסר ממעיין הנעורים, לא תיקח?".

תמליץ לחבריך?
"האם להתנסות או לא? תלוי בחשבון הבנק שלך".

לקישור למאמר לחץ כאן!

 

מחירון טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט:

טיפול ניסיון הכולל אבחון+ טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ200 שח (מחיר מוזל להיכרות)

טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ350 שח 

כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ1600 שח (320 שח לטיפול)

כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ3000 שח (3000 שח לטיפול)

 

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם
המלצות מלקוחות