טיפולים משולבים- אפשר לדלג ישר אל:

ספיריט תמונה ראשית עמוד שילובים min

טיפולים משולבים

טיפולים משולבים במרכז שאנן ספירט בכרכור – אייפק, חדר מלח ותא לחץ

במרכז שאנן ספיריט, בפרדס חנה כרכור, אנו משלבים בין שלושת סוגי הטיפולים שלנו (תא לחץ, אייפק וחדר מלח), כדי להביא לתוצאה מהירה ואפקטיבית יותר! בעזרת שילוב שיטות הטיפול הללו, לגוף יש יותר סוגי משאבים להתמודדות עם מגוון רחב של מחלות, אלרגיות, מצבים וכו'. בעזרת שילוב הטיפולים, המטופלים רואים שיפור מהיר יותר ובנוסף הטיפול נטמע חזק יותר בגוף.

קצת על השיטות במרכז שאנן ספיריט

אייפק

אייפק היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף, במטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות. השיטה משלבת ידע ועקרונות מרפואה סינית ומערבית, קינסיולוגיה יישומית, רפואה קבלית, פסיכולוגיה, רפואה יוגית, דמיון מודרך,NAET איזון צ'קרות ועוד – ליצירת שיטה מובנית, שמטרתה יצירת שינוי של תכנים משובשים ברמת הגוף, הנפש ותת-המודע של המטופל. בזכות השילוב החכם בין השיטות, יכול המטפל לתת מענה רחב לתסמינים, תסמונות, מחלות וקשיים פיזיים, נפשיים ורוחניים רבים. שיטת אייפק מטפלת מהיסוד בבעיות כמו אלרגיות, רגישויות-יתר, בעיות חיסוניות, כאבים, קשיים רגשיים ועוד.

אייפק - הדרך לריפוי אלרגיות, רגישויות יתר ומצבים רגשיים | שאנן ספיריט
אייפק – הדרך לריפוי אלרגיות, רגישויות יתר ומצבים רגשיים | מרכז שאנן ספיריט | שילובים

תא לחץ

תא לחץ הוא טיפול הפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר (1.4 אטמ'). מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות, שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות ובהליכים פולשניים כלשהם. הטיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד. תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ובנגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

ראשית עבור עמוד תא לחץ
תא לחץ | מרכז שאנן ספיריט | כרכור | שילובים

חדר מלח

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה. חדר המלח במרכז "שאנן ספיריט" נותן מענה טבעי ויעיל לבעיות נשימה ובעיות בריאות נוספות, שכן המלח המצוי בחדר, הינו מלח טבעי ממכרות המלח מאירופה, שמצפה את קירות החדר, במטרה לחקות את השהייה במכרות המלח באירופה. בתוך חלל חדר המלח נוצר ריכוז גבוה מאוד של מלח (נתרן כלורי). שהייה בחדר המלח הסגור הינה הטיפול עצמו. כאשר נמצאים בתוך החדר, נושמים אוויר רווי מלח, שחודר לריאות, סופח את הנוזלים שהצטברו בהן ומחטא את מערכת הנשימה. בחדר המלח משתחררים לאוויר מולקולות מלח, המשפרים בצורה ניכרת את פעילות אברוני הסיליה (ריסים) בתאים. כתוצאה מכך משתפרת קליטת החמצן ברקמות באופן משמעותי. מצב זה תורם לדיכוי תהליכים דלקתיים ובעקבות כך משתפר תפקוד הריאות ודרכי הנשימה.

הטיפול בחדר מלח מומלץ בעיקר לסובלים מבעיות נשימה, מחזק את המערכת החיסונית ומונע זיהומים. הטיפול יכול לעזור גם לבעיות עור, פיברומיאלגיה ועוד.
חדר מלח – לסובלים מבעיות נשימה, עור ועוד | מרכז שאנן ספיריט| כרכור | שילובים

לשילוב השיטות יש שני דרכים

  • הראשונה, היא כרטיסיית טיפולים מותאמת אישית ובה בין 2-3 מהשיטות איתן אנחנו עובדים ומטפלים, כך שכל טיפול הוא בפני עצמו.
  • השנייה, היא טיפולים כפולים. לדוגמא: טיפול אייפק שאמצע הטיפול נכנסים לתא לחץ, טיפול אייפק בתוך חדר מלח או הטיפול המשולש.

הטיפול המשולש

הטיפול המשולש הוא טיפול בן 3 וחצי ל4 שעות, בו מקבלים טיפול אייפק בחדר מלח ומיד לאחר הטיפול נכנסים לתא הלחץ לטיפול מלא (בן שעה וחצי), בנוסף במידת הצורך תראו את המטפל משתמש שיטות איזון הגוף במהלך הטיפול המשולש כמו: כיוון נוכחות, כיוון שעון ביולוגי ואיזון צ'אקרות.

הטיפול המשולש מתאים למגוון רחב של מצבים כגון : בעיות נשימה, פריחות ובעיות עור, דלקתיות, סטרס, פוסט קוביד (לרוב פוסט קוביד הוא טיפול משולש וואן שוט) וכו'.

שילוב אייפק עם חדר מלח

שילוב שיטת אייפק עם חדר מלח הוא יעל ביותר! חדר מלח תומך בטיפול אייפק בכך שהוא מחזק את המערכת החיסונית במהלך הטיפול גורם לנשימה להיות חלקה יותר ומרגיע לחצים וכך טיפול אייפק יכול להיטמע בגוף הרבה יותר טוב! בנוסף במידה וטיפול אייפק נוגע במצבים של קשיי ובעיות נשימה, פריחות ופטריות בעור או סטרס וחדרה, חדר מלח מגביר את יעילות הטיפול בכך שתוקף את הבעיה ממקום אחר.

שילוב תא לחץ ואייפק

שילוב תא לחץ עם אייפק , מקצר את התהליך ומוריד מהאינטנסיביות של תהליך הטיפול בתא לחץ בלבד. טיפול אייפק תומך בתהליך הטיפול בתא לחץ, מקל על המטופל וגורם לתוצאות מהירות יותר. לדוגמא, בפיברומיאלגיה, המטופל יגיע 3 פעמים בשבוע במקום 5 לתא לחץ ובנוסף ברוב המקרים התהליך אפילו יתקצר והתוצאות יגעו מהר יותר!

שילוב חדר מלח ותא לחץ

שילוב חדר המלח עם תא הלחץ הוא משמעותי מאוד לטיפול בבעיות מערכת הנשימה, עור, דלקתיות וסטרס. מכיוון ששני סוגי הטיפולים מטפלים באותן בעיות, השילוב שלהן נותן לגוף כלים להתמודד עם אותן בעיות ובנוסף "מפנה לו את הדרך". משמע, חוץ מהכלים שהטיפולים נותנים לגוף כדי להתמודד על בעיות אלו, הטיפולים מנקים את הגורמים שמפריעים לגוף להתמודד עם אותן בעיות.

שילוב שלושת השיטות בכרטיסייה מותאמת אישית

לשלושת סוגי הטיפול יש מגוון רחב מאוד של מחלות, בעיות ומצבים בהן שלושתן מטפלות. השילוב בין שלושתן, מקדם ומזרז את התהליך, בכך שהן תומכות אחת בשנייה ותוקפות את הבעיה משלושה כיוונים שונים, כך הטיפול הופך גם לפחות אינטנסיבי בחלק מהמקרים.

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם