פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ- אפשר לדלג ישר אל:

לחץ ופיברומאלגיה

פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ

פיברומיאלגיה או בעברית "דאבת שרירים", מחלה נפוצה בעולם הפוגעת בכ2-4% מהאוכלוסייה. המחלה מתבטאת בהרבה תסמינים, שהבולט ביניהם הוא כאבי שרירים כרוניים. עד לא מזמן לא היה שום טיפול שמרפא את הפיברו, כי עדיין לא יודעים ממה זה נובע וכל כמה שנים מחדשים את ההגדרה והקריטריונים שלה. למרות שעוד לא גילו ממה היא נובעת, לאחר מחקרים רבים, גילו, שטיפולים בתא לחץ יכולים לרפא את התסמונת הזו! רוצים לדעת איך? הכל נמצא כאן!

מרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

לקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

אבזור: תא הלחץ מאובזר בשמיכות, כרית אורתופדית, כרית לרגליים, WIFI,כפתור SOS, ספרים, מנורת קריאה, מתקן להחזקת הטלפון.  חניה חינם במקום.

מעוניין/ת לשמוע עוד על טיפול בתא לחץ?

השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם

מחירון טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט:

  • טיפול ניסיון כולל אבחון + טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ 200 שח (מחיר מוזל להיכרות)
  • טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ 350 שח
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ 1600 שח (320 שח לטיפול)
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ 3000 שח (3000 שח לטיפול)
פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ
פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ

מה זה פיברומיאלגיה?

פיברומיאלגיה בשמותיה השונים דאבת שרירים ו-FMS היא מצב רפואי המאופיין בכאב כרוני נרחב, עייפות, יקיצה לא רעננה, תסמינים קוגניטיביים, כאבים והתכווצויות בבטן התחתונה, ודיכאון. תסמינים נוספים כוללים נדודי שינה ורגישות יתר. הגורם לפיברומיאלגיה אינו ידוע, אך משוער שהיא תולדה של גורמים גנטיים וסביבתיים. גורמים סביבתיים לפיברומיאלגיה כוללים דחק, טראומה וזיהומים מסוימים. הכאב הנרחב בפיברומיאלגיה נובע ככל הנראה מתהליכים במערכת העצבים המרכזית. אף על פי שפיברומיאלגיה היא מחלה מתמשכת כמעט בכל החולים, היא אינה גורמת למוות או נזק לרקמות. 

סובלים מכאבים טיפול טבעי בתא לחץ הוא הפתרון עבורכם
סובלים מכאבים טיפול טבעי בתא לחץ הוא הפתרון עבורכם

משוער שפיברומיאלגיה פוגעת ב-2-4% מהאוכלוסייה. נשים חולות בפיברומיאלגיה פי שניים מגברים. השכיחות דומה באזורים שונים בעולם ובתרבויות שונות. פיברומיאלגיה הוגדרה לראשונה בשנת 1990, והקריטריונים שלה עודכנו ב-2011, 2016, ו-2019. פיברומיאלגיה מסווגת כהפרעה בעיבוד כאב עקב חריגות בעיבוד אותות כאב במערכת העצבים המרכזית. הסיווג הבינלאומי של מחלות (ICD-11) ממקם את הפיברומיאלגיה בקטגוריה של "כאב נרחב כרוני.

התסמינים המגדירים של פיברומיאלגיה הם כאב כרוני נרחב, עייפות והפרעות שינה. תסמינים אחרים עשויים לכלול כאב מוגבר בתגובה ללחץ (אלודיניה), בעיות קוגניטיביות, נוקשות שרירים ושלד, רגישות סביבתית, ערנות יתר, הפרעה בתפקוד המיני ותסמינים חזותיים. 

תסמינים של מחלת הפיברומיאלגיה איך מזהים
תסמינים של מחלת הפיברומיאלגיה איך מזהים

טיפול בתא לחץ

טיפול תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר. מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות (אנטי-אייג'ינג), שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות והליכים פולשניים כלשהם.

פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט
פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט

טיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד. תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ונגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

השפעות הטיפול בתא לחץ לפיברומיאלגיה על הגוף במרכז שאנן ספיריט
השפעות הטיפול בתא לחץ לפיברומיאלגיה על הגוף במרכז שאנן ספיריט

פיברומיאלגיה טיפול טבעי בתא לחץ השפעות

טיפול בתא לחץ, מוכח כבר כמה שנים, במחקרים רבים, כיעיל לפיברומיאלגיה. בזכת הריכוז הגבוהה של החמצן בטיפול בתא לחץ, הכאב יורד וניתן להרגיש את זה כבר לאחר הטיפול הראשון. בפיברו מדבר בתהליך ארוך וכבר מתחילת הדרך המצב מתחיל להשתפר, אמנם בהתחלה זה השיפור יכול להיעלם אך אם מתמידים בטיפולים ועובדים לפי הפרוטוקול הטיפולי בפיברומיאלגיה בתא לחץ הכאבים יכולים להעלם לגמרי וגם לא לחזור. טיפול בתא לחץ לא רק מעלים את הכאבים הוא גם משקם את הפגיעה שנוצרה עקב הפיברו.

הטיפול בתא לחץ, גורם לשינה טובה וחלקה בזכות הריכוז הגבוהה של החמצן שמטופל מקבל בטיפול אותו דבר קורה לבעיות הקוגניטיביות, בעיות בתפקוד המיני, נוקשות השריר והשלד, ערנות יתר ורגישות יתר, כל התסמינים הללו נעלמים לאט לאט בתהליך הטיפולי גם בזכות החמצן. הטיפול בתא לחץ גם מטפל בחרדה שנוצרת אצל חלק ממטופלי הפיברו עקב המחלה ומשרה אצלם תחושת רוגע.

מה התהליך הטיפולי בטיפולי תא לחת לפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט
מה התהליך הטיפולי בטיפולי תא לחת לפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט

כמה טיפולים בתא לחץ צריך כדי להחלים מפיברומיאלגיה?

תהליך טיפולי בתא לחץ הוא לא קסם וכמו שבן אדם הולך למכון כושר כמה פעמים בשבוע אותו הדבר בתא לחץ, הרי אתם לא מצפים אחרי פעם אחת במכון כושר לצאת שרירנים. במרכז שאנן ספיריט, כל התחלה של תהליך אנו עושים תשאול מקיף ואבחון של מצבכם, ועל-פי זה יקבע פרוטוקול הטיפול. הפרוטוקול הטיפולי של פיברומיאלגיה הוא בתור התחלה אינטנסיבי וצריך להגיע 5 פעמים בשבוע למשך 30 טיפולים ולאחר מכן לרדת בהדרגה ל4 טיפולים לאחר מכן 3 וכן הלאה עד מגיעים ל65 טיפולים.

מטופלים רבים מעידים על הקלה בכאבים כבר מהטיפול הראשון, אך אם המטופל יפסיק את התהליך באמצע רוב הסיכויים שלאחר כמה זמן המצב יחזור להיות כמו שהיה לפני ולכן מאוד חשוב לסיים את התהליך גם אם המטופל כבר מרגיש ממש טוב ואין תסמינים בכלל. 

שילוב השיטות תא לחץ ואייפק לפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט מזרז את תהליך ההחלמה
שילוב השיטות תא לחץ ואייפק לפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט מזרז את תהליך ההחלמה

שילוב השיטות תא לחץ עם שיטת אייפק לפיברומיאלגיה

אייפק היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף, במטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות. עם השנים ולאחר הרבה ניסוי ותהייה גילנו ששיטת אייפק יכולה גם היא לטפל בפיברומיאלגיה. לאחר שהתחלנו לטפל גם בתאי לחץ חשבנו על האופציה לשלב בין השיטות כדי להביא לריפוי מהיר ואפקטיבי יותר.

שילוב שיטות הטיפול הללו לא רק מקצר את התהליך אלה גם גורם לו להיות פחות אינטנסיבי, לדוגמא: מטופל שיבחר לשלב את שיטות הטיפול הלל, לא יחוייב להגיע 5 פעמים בשבוע אלא כמות הפעמים תפחת ל-2-3 טיפולים בתא לחץ ואחד של אייפק. 

טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור טיפול מקצועי ואמין
טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור טיפול מקצועי ואמין

לסיכום

לסיכום, למרות שלא יודעים עדין ממה נובע הפיברומיאלגיה, נמצא, לאחר מחקרים רבים, שהטיפול בתא לחץ יעיל מאוד ומבין הטיפולים היחידים שהם לא רק סימפטומטיים, אלא באמת מרפאים את הפיברומיאלגיה.  

פעולות שקורות בגוף בזמן בתא לחץ לפיברומיאלגיה:

  • חיזוק כל מערכות הגוף
  • ייצור תאי גזע חדשים
  • שיפור היכולת הקוגניטיבית
  • הגברת אנרגיה וחיוניות בגוף
  • הרגעת סטרס וחרדה
  • הרגעת כאבים
  • חיזוק השלד
  • חידוש רקמות במוח
  • הרגעת דיכאון

חשוב לציין, שבזמן טיפול בתא לחץ יש מגוון רחב של תסמינים בהם הטיפול מטפל/ מחזק במקביל ופה צויינו רק התסמינים הרלוונטיים למאמר.

חלק מהפעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בתא לחץ בפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט
חלק מהפעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בתא לחץ בפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט, כולל טיפול נסיון, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם