תא לחץ ודלקות- אפשר לדלג ישר אל:

תא לחץ ולדקתיות

תא לחץ ודלקות

דלקת היא תגובה מורכבת של מערכת החיסון של הגוף לכל גירוי שהיא מזהה כמזיק. זה יכול להיות כל דבר, החל מפתוגניים כמו וירוסים, חיידקים או פטריות שפלשו לגוף, לתאים פגומים, חומרים רעילים ואפילו טראומה פיזית. תאי לחץ שימשו זה מכבר לטיפול בדלקת, וההשפעות של טיפול זה הופכות יותר ויותר מוכרות. על ידי חשיפת הגוף ללחץ גבוה בסביבה מבוקרת, הטיפול בתא לחץ יכול להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לדלקת. ירידה זו בדלקת יכולה להועיל הן להקלה לטווח קצר והן להחלמה ארוכת טווח!

הקליניקה שלנו – מרכז שאנן ספיריט

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

אבזור: תא הלחץ מאובזר בשמיכות, כרית אורתופדית, כרית לרגליים, WIFI, כפתור SOS, ספרים, מנורת קריאה, מתקן להחזקת הטלפון.  חניה חינם במקום.

מעוניין/ת לשמוע עוד על טיפול בתא לחץ?

השאר/י פרטים או התקשר 052-7926671

מחירון טיפול בתא לחץ

  • טיפול ניסיון כולל אבחון + טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ200 שח (מחיר מוזל להיכרות)
  • טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ350 שח 
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ1600 שח (320 שח לטיפול)
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ3000 שח (3000 שח לטיפול)
מהי לדלקת ואיך נפתרים ממנה רמז תא לחץ
מהי לדלקת ואיך נפתרים ממנה רמז תא לחץ

מהי דלקת?

הדלקת זהו תהליך מורכב המתרחש כאשר הגוף נתקל בפציעה או זיהום. תגובה זו כרוכה בהפעלה של תאי דם לבנים, האחראים לתקיפת והסרה של מקור הגירוי או הנזק. התגובה הדלקתית מסייעת גם ליזום ריפוי ושיקום שלמות הרקמה על ידי עידוד תיקון והתחדשות רקמות. בדרך זו, הוא ממלא תפקיד חיוני בהגנה עלינו מפני מחלות ובשמירה על בריאותנו. דוגמאות לדלקות שלא נוצרות עקב זיהום הן תגובה דלקתית לטרשת נפוצה, טראומה גופנית, איסכמיה, ומחלות אוטואימוניות

יש שני סוגים של דלקות דלקת כרונית ודלקת אקוטית
יש שני סוגים של דלקות דלקת כרונית ודלקת אקוטית

יש שני סוגי דלקת:

דלקת אקוטית – דלקת אקוטית היא התגובה הטבעית של הגוף לפציעה או זיהום. זהו תהליך מהיר וקצר טווח המתרחש כאשר תאי כלי הדם ומערכת החיסון פועלים יחד כדי לעזור בריפוי פציעה או זיהום. תהליך זה עוזר להגן על הגוף מפני נזק נוסף על ידי מאבק בחיידקים, וירוסים וחומרים זרים אחרים. דלקת חריפה חיונית לריפוי ויכולה להועיל במקרים רבים.

תא לחץ שם סוף לדלקות שלכם במרכז שאנן ספיריט תוכלו לקבל טיפול אמין ומקצועי 1 1
תא לחץ שם סוף לדלקות שלכם במרכז שאנן ספיריט תוכלו לקבל טיפול אמין ומקצועי 1 1

דלקת כרונית – דלקת כרונית היא בעיה בריאותית רצינית שעלולה להוביל למגוון מחלות אם לא בודקים אותה. זה מתרחש כאשר המערכת החיסונית של הגוף הופכת לפעילות יתר ומתחילה לתקוף רקמה בריאה במקום להגן עליה. התוצאה היא תהליך בלתי מבוקר שעלול לגרום נזק משמעותי לגוף ולמערכותיו. למרבה המזל, ישנם צעדים שאנו יכולים לנקוט כדי להפחית דלקת כרונית, כגון אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה וניהול רמות הלחץ. על ידי הבנה טובה יותר של דלקת כרונית, אנו יכולים לנקוט בצעדים לקראת החזרת גופנו לבריאות מיטבית.

טיפול בתא לחץ לדלקות במרכז שאנן ספיריט
טיפול בתא לחץ לדלקות במרכז שאנן ספיריט

טיפול תא לחץ

טיפול תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר. מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות (אנטי-אייג'ינג), שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות והליכים פולשניים כלשהם.

טיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד. תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ונגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

השפעת תא לחץ על דלקות. מרכז ריפוי שאנן ספיריט
השפעת תא לחץ על דלקות. מרכז ריפוי שאנן ספיריט

ההשפעה של תא לחץ על דלקת

תאי לחץ שימשים כבר שנים לטיפול בדלקת, וההשפעות של טיפול זה הופכות יותר ויותר מוכרות. על ידי חשיפת הגוף ללחץ גבוה בסביבה מבוקרת. הטיפול מגביר ייצור SOD שיאבק בדלקת ובנוסף יכול להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לדלקת. ירידה זו בדלקת יכולה להועיל הן להקלה לטווח קצר והן להחלמה ארוכת טווח. השימוש בתאי לחץ נחקר רבות, והתוצאות מראות שהם יכולים להוות דרך יעילה להפחתת נפיחות, שיפור הניידות ואף לסייע בכאבים כרוניים. מאמר זה יחקור כיצד פועלים תאי לחץ, היתרונות הפוטנציאליים שלהם וכיצד הם משתווים לטיפולים אחרים לדלקת.

תא לחץ הוא הפתרון הטבעי לדלקות גרון כרוניות ואקוטיות טיפול תא לחת במרכז שאנן ספיריט
תא לחץ הוא הפתרון הטבעי לדלקות גרון כרוניות ואקוטיות טיפול תא לחת במרכז שאנן ספיריט

תאי לחץ, או טיפול בחמצן היפרברי (HBOT), תופסים אחיזה כטיפול פוטנציאלי לדלקת כרונית. סוג זה של טיפול כולל חשיפת הגוף לרמות גבוהות של חמצן בסביבה בלחץ מוגבר. מחקרים הראו שסוג זה של טיפול יכול להפחית דלקת ולעזור לגוף לרפא את עצמו.

ההשפעות של תא לחץ על דלקת עדיין נחקרות, אך תוצאות מוקדמות מראות הבטחה. רמות החמצן המוגברות יכולות לעזור להפחית את הדלקת, לשפר את זמן הריפוי, ואפילו להפחית את הסיכון לפתח מחלות מסוימות הקשורות לדלקת כרונית. אמנם יש צורך במחקר נוסף כדי לאשר את התוצאות הללו, אך ברור של-HBOT יש פוטנציאל כטיפול יעיל לדלקת כרונית.

תהליך הטיפול לדלקות בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט
תהליך הטיפול לדלקות בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט

תהליך הטיפול לדלקות בתא לחץ

תהליך טיפולי בתא לחץ הוא לא קסם וכמו שבן אדם הולך למכון כושר כמה פעמים בשבוע אותו הדבר בתא לחץ, הרי אתם לא מצפים אחרי פעם אחת במכון כושר לצאת שרירנים. במרכז שאנן ספיריט, כל התחלה של תהליך אנו עושים תשאול מקיף ואבחון של מצבכם, ועל-פי זה יקבע פרוטוקול הטיפול. בדרך כלל, פרוטוקול האידיאל טיפול בדלקות, הוא להגיע 3 פעמים בשבוע לפחות, למשך בין 15-30 טיפולים.

מדובר לפחות ב-15 טיפולים כדי לעבור תהליך מלא ואפקטיבי. כמובן שאפשר להגיע גם פחות פעמים שבשבוע ולא ללכת על האידיאל, אך מעשה זה יגדיל את כמו הטיפולים שתצטרכו ויגרום לטיפול, בסופו של דבר, לעלות יותר, גם כסף וגם בזמן. כמובן שיש מקרים בהם התהליך יכול להיגמר מספר טיפולים נמוך יותר. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר כמה טיפולים כמובן שמספר הטיפולים משתנה מבן אדם לבן אדם לפי כמה משתנים כמו התגובה לטיפול, הקשבה להוראות, גיל וכ'ו.

דלקת בשתן טיפול טבעי בתא לחץ טיפול בתא לחץ נמצא יעיל לבעיה זו
דלקת בשתן טיפול טבעי בתא לחץ טיפול בתא לחץ נמצא יעיל לבעיה זו

דלקת בשתן טיפול טבעי בתא לחץ

דלקת בשתן היא אחת הדלקות הנפוצות ביותר. היא קיימת גם אצל נשים וגם אצל גברים אך נפוצה יותר בקרב הנשים. דלקת זו יכולה להתפרץ בכל גיל בלי יוצא מן הכלל, והיא נגרמת בגלל זיהום שנוצר על ידי חיידקים. טיפול בתא לחץ נמצא יעיל לטיפול בדלקת בכך הוא גרום לגוף ליצור יותר מהחומר הנחלם בה SOD. התסמינים של דלקת השתן הם: דם בשתן, מתן שתן מוגבר, כאב, עקצוצים או צריבה במתן שתן, ריח רע מהשתן, הרגשה שהשלפוחית לא מצליחה להתרוקן לגמרי ועוד…

חלק מהפעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בתא לחץ בפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט 1
חלק מהפעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בתא לחץ בפיברומיאלגיה במרכז שאנן ספיריט 1

פעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בדלקתיות בגוף בתא לחץ:

  • ייצור גבוה של SOD – שנלחם בדלקתיות בגוף
  • חיזוק כל מערכות הגוף
  • הרגעת נפיחות הקשורה לדלקת
  • הרגעת כאבים הקשורים לדלקת
  • ניקוי הדם
  • יצירת תאי דם לבנים רבים חדשים

כל אלו תורמים ומסייעים לחיזוק הגוף מול הדלקת, בנוף טיפול בתא לחץ תורם במקביל בהמון דברים נוספים כמו אנטי אייג'ינג, טיפול מונע להרבה מצבים וכו'.

דלקת עיניים טיפול טבעי ומקצועי בתא לחת במרכז שאנן ספיריט
דלקת עיניים טיפול טבעי ומקצועי בתא לחת במרכז שאנן ספיריט

לסיכום

לאחר מחקרים רבים, טיפול בתא לחץ נמצא יעיל מאוד לדלקות כרוניות בכך שמעלה את רמת הSOD בגוף (החומר שנלחם בדקלת), מחזק' את מערכות הגוף ומוריד סימפטומים כמו נפיחות וחום וכו'.

 

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט כולל טיפול ניסיון, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם