חדר מלח – שאלות תשובות- אפשר לדלג ישר אל:

איך חדר מלח עובד? האם רואים שיפור כבר בטיפולים ראשונים בחדר מלח? כמה זמן נמשך טיפול בחדר מלח ? וכמה טיפולים נחוצים? כל השאלות והתשובות

חדר מלח – שאלות תשובות

אצלנו במרכז שאנן ספיריט, אנחנו שומעים ועונים על הרבה שאלות בקשר לחדר המלח במהלך היום. במיוחד בשבילכם, ריכזנו את השאלות הנשאלות ביותר יחד עם תשובה מספקת, כדי שיהיה לכם יותר נוח וקל להבין את השיטה והתהליך!

מגושי המלח של חברת "נפלאות המלח" מנתרן כלוריד (סודיום כלוריד) נפלטים לחלל החדר (לאוויר) מולקולות מלח בגודל ננומטרי. אותם יונים של נתרן ושל כלור נכנסות למערכת הנשימה שלנו ולריאות ויוצרות שם סביבה מליחה שגורמת לסילייה (שערות בתוך הריאות שלנו האחריות על ניקוי הריאות וסינון חיידקים) לפעול הרבה יותר מהר ויעיל והביא לריפוי! 

כן בוודאי! ברגע שנכנסים לחדר המלח מולקולות נתרן ומולקולות כלוריד שנמצאים באוויר נכנסים למערכת הנשימה ולריאות ויוצרים שם סביבה מליחה תוך דקות ספורות! 

טיפול בחדר מלח נמשך כשעה וממשיך בבית בעזרת מנורת המלח החיונית לאפקטיביות של הטיפול.

כמות הטיפולים משתנה מאדם לאדם לפי בעיה / מחלה / יעילות הגוף.

התחושה בחדר מלח היא תחושה כמו בכל חדר אחר מלבד העובדה שנושמים יותר חלק ויותר בקלות.

חד משמעית כן, המלח שלנו טוב ומתאים לכל אדם בלי קשר לגיל או כל דבר אחר. 

לטיפול אתם לא צריכים להתכונן יותר מידי, אתם יכולים להביא איתכם ספר לקרוא או מחשב/ נייד כדי להעביר את הזמן בחדר מלח.

למניעת דלקות בפה, באף , למניעת נזלת, לפתיחת "הנשימה" כאשר הכל סתום, לדלקות שיניים ודלקות חניכיים, למגוון מחלות ריאתיות כגון: אינהלציה של תמיסת מלח, לאסטמה, ברונכוליטיס , סי או פי די ועוד מחלות ריאה ועור.

שאיפת "יתר" של מלח לא יכולה לגרום בעיה בריאותית למשתמש אלא תגרום לירידת האפקטיביות של הטיפול במלח בלבד! בנוסף המשתמש שואף באופן טבעי כמות המתאימה לגודל ראותיו. 

מנורות המלח הטבעית טיפולית של חברת נפלאות המלח פולטות בלילה ( כ 8 שעות ) כמות מזערית של מיקרו גרמים של מלח לחלל החדר אשר נשאפים למערכת הנשימה של המשתמש. כמות זו וגם כמות הגדולה פי 20 (!) לא יכולה לסכן את המשתמש.

אין סכנה למטופל בחדר מלח או למשתמש במנורות המלח הטבעיות טיפוליות של חברת נפלאות המלח.

מלבד במקרים של לחץ דם גבוה

אנשים בעלי לחץ דם יכולים לקנות מנורת מלח במידה ועולה לחץ הדם אצל המשתמש, יש להרחיק את המנורה מהמשתמש כ-30 ס"מ נוספים ולהשתמש מספר לילות ולעקוב, כך מוצאים נקודה שיווי משקל המרוחקת טיפה מן המשתמש בו הלחץ דם לא ישתנה ואילו המשתמש ייהנה מסגולותיה הטובות של המנורה ומהטיפול בה.

נשים בהריון – אותו כנ"ל כמו משתמשים עם לחץ דם גבוהה. (ורק אם יש עליה של לחץ הדם)

בכל שעה נכנסים לחדר המלח בין 1 ל4 אנשים. הטיפול הוא לא טיפול פרטני. 

מלח יבש לנשימה זהו שם גנרי לכל סוגי המלח, בעצם קיימים שני סוגי גושי מלח בעולם- מלח ממכרות המלח באירופה שצבעו לבן / אפור והוא עשויי ממלח נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) ומלח הימלאיה שרובו הוא בצבע ורדרד. אלו שני סוגי מלח ששונים לחלוטין אחד מהשני. מלח נתרן כלוריד ובשמו במדע הרפואה "סודיום כלוריד" סופח לחות ומים לעומת זאת מלח הימלאיה (אשלגן כלוריד) אינו סופח. משמע מלח ההימלאיה לא מרפא ומלח נתרן כלוריד כן מרפא.

מנורה טיפולית גדולה (16-18 קילו) מגיעה אל כל חלל החדר שהיא נמצאת בו

אין שום הבדל בהשפעה הטיפולית של המלח גם אם המנורה כחולה וגם היא היא צהובה או לבנה כל צבע אחר… ההבדל היחיד הוא כמו האור שהמנורה מפיצה לכן לאנשים שמתקשים לשון באור אנחנו ממליצים לקנות מנורה כחולה שמפיצה פחות אור.

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם