תרופה חדשה לסוכרת- אפשר לדלג ישר אל:

תרופה חדשה לסוכרת

תרופה חדשה לסוכרת

תרופה חדשה לסוכרת ! סוכרת היא מחלה נפוצה מאוד, הנגרמת בגלל הפרעה שייצור האינסולין. טיפול בתא לחץ נמצא מחקרית יעיל מאוד לטיפול בסוכרת ותופעות הלוואי שלה. מטופלים מעידים שלאחר תחילת התהליך הטיפולי בתא לחץ לסוכרת, לאחר כמה טיפולים כבר התחילו להרגיש הקלה משמעותית! המשיכו לקרוא עוד על שיטת טיפול זו והבינו כיצד.

מרכז ריפוי שאנן ספיריט – תא לחץ

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

לקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

אבזור: תא הלחץ מאובזר בשמיכות, כרית אורתופדית, כרית לרגליים, WIFI,כפתור SOS, ספרים, מנורת קריאה, מתקן להחזקת הטלפון.  חניה חינם במקום.

מעוניין/ת לשמוע עוד על טיפול בתא לחץ?

השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם

מחירון טיפול בתא לחץ:

  • טיפול ניסיון הכולל אבחון+ טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ 200 שח (מחיר מוזל להיכרות)
  • טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ 350 שח 
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ 1600 שח (320 שח לטיפול)
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ 3000 שח (3000 שח לטיפול)
נמצאה תרופה חדשה לסוכרת טיפול בתא לחץ
נמצאה תרופה חדשה לסוכרת טיפול בתא לחץ

מה זה במחלת הסוכרת

סוכרת היא מחלה מטבולית נפוצה המתאפיינת בריכוז גבוהה של גלוקוז בדם. ולה 2 צורות עיקריות: סוכרת סוג1 וסוכרת סוג 2. בישראל 90% מחולי הסוכרת חולים בסוכרת סוג 2 ורק 10% בסוכרת סוג 1. הסוכרת היא מהמחלות הנפוצות ובעולם והתחלואה שלה עוד מידי שנה. בסוכרת נפגעת יכולת ההעברה של גלוקוז מהדם והשמירה שלו. לכן, החולים בסוכרת סובלים משני מצבי קצה הפוכים: מצב של עודף גלוקוז בדם, הנוצר לרוב מפעילות לא מספקת של אינסולין אחרי ארוחות, ומצב של מיעוט גלוקוז בדם שנוצר לרוב כתוצאה מהזרקה של כמות עודפת של אינסולין או כתוצאה מצום או מאמץ גופני.

הגורמים לסוכרת

סוכרת סוג 1

סוכרת סוג 1 היא מחלה אוטואימונית שלרוב מגיע אלינו בגנים ומתפרצת מנסיבות סיבתיות. אצל חלק מהחולים מתפרצת המחלה תוך כדי מחלה וירלית או אחריה. הנגיף המדביק פוגע בתאי הבטא וגורם לתגובה חיסונית. עם השנים גילו מחקרים שסוכרת נעורים יכולה להתפתח גם ממצבים של לחץ וסטרס כמו לחץ חברתי, לחץ בצבא , תאונות דרכים וכ'ו.

סוכרת מה הגורמים שלה האם ניתן לרפא
סוכרת מה הגורמים שלה האם ניתן לרפא

סוכרת סוג 2

על הסיכוי לחלות בסוכרת מסוג 2 משפיעות בין השאר צריכת מזונות תעשייתיים ובעלי כמות גבוהה של סוכרים, ממתיקים, השמנת יתר, עישון, זיהומים, העדר פעילות גופנית, העדר שינה, לחץ נפשי וצריכה מרובה של שומן טראנס.

תסמינים של סוכרת

כל סתמיני הסוכרת קשורים לרמת סוכר גבוהה בדם (היפרגליקמיה)

  • מתן עודף שתן
  • צמא מופרז
  • תחושת רעב מופרזת
  • עייפות
  • ירידה במשקל (בעיקר אצל חולי סוכרת סוג 1)
  • טשטוש ראייה
  • נטייה לנמנום
  • בחילות או כאבי בטן
  • עור יבש
  • זיהומי עור
  • גרד באיברי המין
  • ירידה בסיבולת מהלך ספורט
  • נוירופתיה
  • פגיעות לזיהומים
  • עורקים חסומים
  • רגליים סגולות
תסמינים נפוצים של סוכרת מרכז שאנן ספיריט 1 1
תסמינים נפוצים של סוכרת מרכז שאנן ספיריט

טיפול בתא לחץ – מה הוא?

תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר (1.4 אטמ’). מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. 

השפעת טיפול בתא לחץ על הגוף

הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות (אנטי אייג'ינג), שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות ובהליכים פולשניים כלשהם. הטיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד.

השפעות הטיפול בתא לחץ לסוכרת ויתרונותיו במרכז שאנן ספיריט 1
השפעות הטיפול בתא לחץ על סוכרת במרכז שאנן ספיריט

תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ובנגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

במרכז שאנן ספיריט, אנו משלבים (בהסכמת המטופל) את הטיפולים בתא לחץ עם טיפולי אייפק וחדר מלח לפי הצורך, מה שמאפשר טיפול אפקטיבי מהיר ויעיל יותר!  למידע נוסף על טיפולי אייפק וחדר מלח, לחצו על העמודים המיועדים.

טיפול לסוכרת בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט 1 1
טיפול לסוכרת בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט

טיפול בסוכרת בתא לחץ 

טיפול חדשני, שמוצע כיום לחולי סוכרת הוא טיפול בתא לחץ. ניסיון של עשרות שנים בטיפול היפרברי בתא לחץ מראה, שחמצן בריכוז גבוה המוחדר לגוף, מסייע בחידוש הרקמות, על ידי כך, שהוא מעורר אותן ומחדש את המטבוליזם התאי. טיפול בתא לחץ, נמצא כיעיל במיוחד לטיפול בפגיעות שגורמת מחלת הסוכרת. טיפול בתא הלחץ מפחית את הצורך בקטיעת איברים (רגל סוכרתית). מחקרים מצאו, שחולי סוכרת רבים ניצלו מקטיעה בזכות טיפול בתא לחץ. השיפור בזרימת הדם והרקמות שהגוף חידש בעקבות הטיפול בתא לחץ סייעו להתגבר על מצבי נמק הנובע מסוכרת. בנוסף הטיפול מקל גם על שאר הסימפטומים כמו כאבים, רגליים סגולות, גרד וכ'ו.

תא לחץ לטיפול בסוכרת

אייקון מדידה חולי סוכרת

במצבי סוכרת, טיפול בתא הלחץ, מעלה את רמת החמצן בדם וגורם לשיפור בזרימת הדם לכלי הדם הקטנים, הסובלים מחוסר חמצן. זאת מכיוון, שכדוריות הדם האדומות, הנושאות את ההמוגלובין, אליו נקשר החמצן, אינן מסוגלות להגיע לכלי הדם הקטנים. החלמה של פצעי סוכרת, זיהומים ומניעתם בטיפול בתא לחץ– רקמות פצועות סובלות מחוסר חמצן. אספקת הדם הרווי בחמצן וחידוש כלי הדם מסייעים להחלמה מהירה יותר של פצעים עקשניים וזיהומים האופייניים לחולי סוכרת. הטיפול בתא הלחץ מומלץ מאוד לחולי סוכרת ועשוי להפחית את הצורך בניתוחים. הטיפול בתא לחץ אינו גורם לתופעות לוואי משמעותיות (תתכן תחושת לחץ באוזניים בדומה ללחץ שחשים בזמן המראה ונחיתה, עקב השוואת לחצים) ואינו גורם לכאבים.

הסוגים של הסוכרת כל הסוגים הקיימים כיום של סוכרת
הסוגים של הסוכרת כל הסוגים הקיימים כיום של סוכרת

סוגי סוכרת

סוכרת היא שם כללי למחלה זו אך ידעתם שיש כל מיני סוגים של סוכרת?

  • סוכרת סוג 1 (עליה כבר דיברנו) הנקראת גם "סוכרת נעורים" או "סוכרת תלוית אינסולין"
  • סוכרת ירח דבש
  • סוכרת מסוג 2 (שגם עליב דיברנו) הנקראת גם "סוכרת מבוגרים" או סוכרת שאינה תלויה באיסולין"
  • סוכרת הריונית
  • סוכרת סמויה
  • סוכרת MODY
  • סוכרת LADA
  • סוכרת בעקבות זיהום
  • סוכרת נאונטלית
  • פגמים בקולטן האינסולין

טיפול בתא לחץ לרגל סוכרתית

רגל סוכרתית הוא מצב בו עקב הסוכרת וחוסר זרימת דם לרגליים, יוצאים פצעים, שלא מצליחים להרפה ורק גדלים. בטיפול בתא לחץ, הדם מתנקה מסוכרים ושומנים ונותן זרימה חלקה יותר, בנוסף הלחץ האטמוספרי המוגבר, דוחס את החמצן, שבדרך כלל רוכב על ההמוגלובין (שלא מצליח להיכנס בעורקים וכלי דם החסומים ולכן החמצן לא מגיע אליהם והפצע לא נרפא) נדחס ומתחיל לרכוב גם על פלסמה, שהיא קטנה יותר בגודלה ולכן מצליחה לעבור בעוקרים וכלי דם החסומים, להוביל את החמצן לפצע ולרפא אותו.

תופעה נפוצה בסוגרת היא רגל סוכרתית שאותה תא לחץ יכול להציל
תופעה נפוצה בסוגרת היא רגל סוכרתית שאותה תא לחץ יכול להציל

יתרונות הטיפול בתא בלחץ לחולי סוכרת

אייקון חולה סוכרת עם מסיכה

לטיפול בתא לחץ יש היתרונות רבים. תא לחץ הוא טיפול ידידותי. בטיפול עצמו אין שום זריקות או כל דבר פולשני ולא נעים. הטיפול בתא לחץ אינו גורם לתופעות לוואי משמעותיות (תיתכן תחושת לחץ באוזניים בדומה ללחץ שחשים בזמן המראה ונחיתה, עקב השוואת לחצים) ואינו גורם לכאבים. הטיפול הוא שהייה בתא לחץ, אליו מוזרם חמצן בריכוז גבוהה בשילוב של לחץ אטמוספרי מוגבר. הטיפול בתא לחץ הוא השהייה בתא, שהייה בסביבה עשירה בחמצן.

הטיפול אומנם אינטנסיבי, אבל לקוחות מרוצים מעידים על השיפור שנגרם להם (בהקשר לסוכרת) כבר לאחר כמה טיפולים. שיפור בזרימת הדם, מעלה את רמת החמצן בדם,  בכאבים, בנמלול קבוע שנעלם, בהקלה בהליכה ועליית מדרגות וכ'ו. המטופלים מרגישים שיפור גם בעוד דברים שלא קשורים לתופעות הסוכרת כמו עלייה ברמת החיוניות בגוף, רוגע, קמטים שנעלמים ( אנטי-אייג'ינג), שיפור קוגניטיבית, שיפור ברמת האנרגיה בגוף ועוד…

יתרונות הטיפול בתא לחץ לסוכרת במרכז שאנן ספיריט
יתרונות הטיפול בתא לחץ לסוכרת במרכז שאנן ספיריט

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם