תא לחץ לחרדות- אפשר לדלג ישר אל:

טיפול לחדרה בתא לחץ

תא לחץ לחרדות

חרדה היא הפרעה נפוצה בבריאות הנפש הפוגעת בחלק גדול מהאוכלוסייה. זה יכול להיות קשה לטיפול, אבל התקדמות אחרונה בטכנולוגיה אפשרה פיתוח של צורה חדשה של טיפול, טיפול בחדר לחץ. טיפול בתא לחץ משתמש בסביבה בלחץ כדי לעזור לאנשים לנהל את תסמיני החרדה שלהם ולהפחית את רמת הלחץ. טיפול זה נמצא כיעיל בהפחתת תסמיני חרדה ויכול לספק הקלה ארוכת טווח בהפרעות חרדה. 

מרכז שאנן ספיריט

נמצא בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

אבזור: תא הלחץ מאובזר בשמיכות, כרית אורתופדית, כרית לרגליים, WIFI, כפתור SOS, ספרים, מנורת קריאה, מתקן להחזקת הטלפון.  חניה חינם במקום.

מעוניין/ת לשמוע עוד על טיפול בתא לחץ?

השאר/י פרטים או התקשר 052-7926671

מחירון טיפול בתא לחץ במרכז שאנן ספיריט:

  • טיפול ניסיון כולל אבחון + טיפול מלא בן שעה וחצי עולה כ200 שח (מחיר מוזל להיכרות)
  • טיפול יחיד (לאחר הניסיון) עולה כ350 שח 
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 5 טיפולים עולה כ1600 שח (320 שח לטיפול)
  • כרטיסיית טיפולים בתא לחץ בת 10 טיפולים עולה כ3000 שח (3000 שח לטיפול)
מהי חרדה ואיך נפתרים ממנה

מהי חרדה?

חרדה היא מצב פסיכולוגי שכיח שיכול להשפיע על כל אחד בכל גיל. הוא מאופיין בפחד עז ובחוסר שקט פיזי ונפשי, עקב המחשבה שמשהו רע עומד לקרות. ישנם גורמים שונים לחרדה, כגון אירועי חיים מלחיצים, גנטיקה וגורמים סביבתיים. תסמינים של חרדה כוללים קצב לב מוגבר, הזעה, רעד, קשיי ריכוז והרגשת הצפה.

אם לא מטופלים, חרדה עלולה להוביל לבעיות בריאות פיזיות ונפשיות חמורות כמו דיכאון או התקפי פאניקה. למרבה המזל ישנם טיפולים רבים זמינים לסובלים מחרדה. טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוכח כיעיל בהקלה על סימפטומים של חרדה בכך שהוא עוזר לאנשים לזהות דפוסי חשיבה שליליים וללמוד כיצד להחליף אותם במחשבות חיוביות יותר. ניתן לרשום תרופות גם למי שזקוק לה על מנת לנהל את הסימפטומים שלהם.

איך לזהות תסמינים של חרדה

תסמינים שיכולים להעיד על חרדה

אלו הן התסמינים המזוהים עם חרדה:

  • קצב לב מוגבר
  • הזעה 
  • רעד 
  • קושי בריכוז 
  • כאב ראש 
  • בחילות
  • כאבים בחזה
  • קוצר נשימה 
  • כאב בטן
  • סחרחורות וחולשה
  • ראייה מטושטשת
  • מתח נפשי
  • אי שקט
  • פחד מפני העתיד
  • חוסר ודאות
  • פחד ודאגה
  • חוסר ביטחון
  • צורך לקבל הגנה מאנשים אחרים
סוגי החרדה הנפוצים ביותר
סוגי החרדה הנפוצים ביותר

סוגי חרדה נפוצים

חרדה פוסט טראומטית

הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) היא מצב בריאותי נפשי שיכול להתרחש לאחר שמישהו עבר אירוע טראומטי. ההערכה היא כי עד 8% מהאוכלוסייה יחוו PTSD בשלב מסוים בחייהם. תסמינים של PTSD יכולים לכלול פלאשבקים, סיוטים, הימנעות ממקומות או אנשים הקשורים לטראומה, וחרדה או פחד מוגברים. הטיפול ב-PTSD כולל לרוב טיפול קוגניטיבי התנהגותי ותרופות. עם טיפול מתאים, אנשים עם PTSD יכולים ללמוד לנהל את הסימפטומים שלהם ולנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים.

חרדה חברתית

חרדה חברתית היא סוג של פחד והימנעות שעלולים להשפיע לרעה על חייו. זה יכול לגרום לתחושות של מצוקה ודאגה כאשר מתמודדים עם מצבים חברתיים, כמו השתתפות במסיבה או מפגש עם אנשים חדשים. אנשים הסובלים מחרדה חברתית יכולים להרגיש מוצפים במצבים אלו, מה שמוביל להימנעות מהמצב לחלוטין. הבנת הגורמים והתסמינים של חרדה חברתית חיונית על מנת לחפש טיפול ולמצוא הקלה במצב זה.

חרדה ספציפית

חרדה ספציפית היא סוג החרדה שאינה פרופורציונלית וממוקדת באובייקט או מצב מסוים אחד. זה יכול להיות קשה להתמודד עם סוג זה של פחד מכיוון שהוא יכול להיות מופעל על ידי זיכרונות הקשורים לאותו אובייקט או מצב, כמו גם מצבים אחרים שעשויים להחזיר את הזיכרונות האלה.

חרדה כלכלית חרדה חברתית וחרדה ספציפית
חרדה כלכלית חרדה חברתית וחרדה ספציפית

חרדה כללית

חרדה כללית היא כינוי גג למגוון תסמינים כמו דאגה מוגזמת, פחד ואי נחת. זה יכול להשפיע על אנשים מכל תחומי החיים ויכול להיות מתיש להפליא. למרבה המזל, ישנן דרכים לנהל חרדה כללית באמצעות שינויים באורח החיים, טיפול ותרופות. על ידי הבנת הגורמים לחרדה שלך ונקיטת צעדים לטפל בהם, תוכל למצוא הקלה מהרגש הקשה הזה.

ישנן עוד מגוון רחב של חרדות כמו: חרדת בריאות, חרדת נטישה, חרדת בחינות וחרדת נהיגה הן רק כמה דוגמאות לסוגי החרדות הרבים שאנשים יכולים לחוות. לכל סוג של חרדה יש קבוצה ייחודית משלו של טריגרים ותסמינים, וחשוב להיות מודעים אליהם כדי שתוכל לנקוט בצעדים לניהול החרדות שלך. בעזרת העזרה והתמיכה הנכונות, תוכל ללמוד להתמודד עם החרדות שלך כדי לחיות חיים מספקים יותר.

טיפול בתא לחץ לחרדות דיכאון וסטרס במרכז שאנן ספיריט
טיפול בתא לחץ לחרדות דיכאון וסטרס במרכז שאנן ספיריט

טיפול תא לחץ

טיפול תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר. מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות (אנטי-אייג'ינג), שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות והליכים פולשניים כלשהם. טיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה.

כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד. תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ונגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

השפעה של טיפול תא לחץ לחרדות

טיפול תא לחץ לחרדות, הוא צורת טיפול חדשה יחסית בחרדה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. הטיפול כרוך בשהייה בתא לחץ וחשיפה לרמות גבוהות של חמצן, מה שיכול לעזור להפחית מתח וחרדה.

טיפול בתא הלחץ לחרדה הוכח (מחקרית) כיעיל בהפחתת סימפטומים של חרדה ודיכאון. טיפול זה פועל על ידי הפעלת תגובת ההרפיה הטבעית של הגוף, ומאפשר לו להתמודד טוב יותר עם מצבי לחץ והחדרה. חמצן המשרה תחושת רוגע ושלווה ונותן לגוף לחשוב מתוך מקום נוכח ולא חרד.

טיפול זה הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב אנשים הסובלים מהפרעות חרדה וסטרס, מכיוון שהוא יכול לספק הקלה מהתסמינים הגופניים והנפשיים הקשורים למצבים אלו. בעזרת טיפול בתאי לחץ, הסובלים מחרדה יכולים למצוא הקלה מבלי להיעזר בתרופות או בצורות התערבות אחרות.

תהליך הטיפול בתא לחץ לחרדה ואורכו במרכז שאנן ספיריט
תהליך הטיפול בתא לחץ לחרדה ואורכו במרכז שאנן ספיריט

תהליך הטיפול בתא לחץ לחרדה 

את ההשפעה בטיפול זה אנשים חרדתיים מרגישים כבר מהטיפול הראשון. מטופלים שעברו תהליך זה מעידים על הקלה משמעותית בחרדות יומיים לאחר הטיפול הראשון, כמובן שבמידה ועושים רק טיפול אחד החרדה תחזור מהר אך אם מתמידים בטיפול והולכים לפי הפרוטוקול הטיפולי שנכתב לאחר מחקר מעמיק, בו אנו משתמשים במרכז שאנן ספיריט, החרדה יכולה לעבור לתמיד או לפחות לטווח ארוך. פרוטוקול הטיפולי בחרדה הוא יחסית גמיש משאר פרוטוקולי הטיפול. הוא מאפשר התחלה מרווחת יחסית לטיפול בתא לחץ כמובן שהאידיאל הוא יותר אינטנסיבי, אם בוחרים לרווח את הטיפול התהליך יהיה ארוך יותר אך עדיין יעבוד.

לסיכום

לאחר מחקרים רבים תא לחץ נמצא יעיל מאוד לטיפול בחרדות. טיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת המתח, החרדה ודיכאון ומשרה בגוף שלנו תחושת רוגע ושלווה מה שעוזר לחרדתיים לסדר את המחשבות ולחשוב בפרופורציה, דבר זה מורגש החל מהטיפול הראשון. כמובן שכדי שהרגשה זו תשאר בגוף ולא תעלם יש לעבור תהליך של סדרת טיפולים בתא לחץ.

חשוב לציין שהטיפולים בתא לחץ אצלנו במרכז שאנן ספיריט כולל טיפול ניסיון, הם באורך של כשעה וחצי (הזמן האפקטיבי ביותר לטיפול בתא לחץ).

לפרטים נוספים, שאלות וקביעת תורים השאירו פרטים באתר או התקשרו – 052-7826671

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם