תא לחץ יתרונות- אפשר לדלג ישר אל:

תא לחץ יתרונות (2)

תא לחץ יתרונות

תא לחץ הוא טיפול חדשני ההולך ותופס תאוצה ברכבי העולם כולו! בעמוד הזה אני נחנו נבין מה היתרון של שיטת טיפול זו, מה כל כך מיוחד בתא לחץ ולמה כל אחד רוצה לעבור טיפול כזה.

הקליניקה שלנו – מרכז שאנן ספיריט

נמצאת בכתובת העשור 6, פרדס חנה – כרכור

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:  9:00 עד 21:00
יום שישי:  9:00 עד 14:00

מיקום נוח: תא הלחץ ממוקם בפרדס חנה-כרכור ונגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 2, 4, 6 ו- 65 ובנוסף קרוב לתחנת הרכבת של פרדס חנה-קיסריה.

אבזור: תא הלחץ מאובזר בשמיכות, כרית אורתופדית, כרית לרגליים, WIFI,כפתור SOS, ספרים, מנורת קריאה, מתקן להחזקת הטלפון.  חניה חינם במקום.

מעוניין/ת לשמוע עוד על טיפול בתא לחץ?

השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם

תא לחץ במרכז שאנן ספיריט
תא לחץ במרכז שאנן ספיריט

טיפול תא לחץ מחיר

טיפול בתא לחץ, באורך של כ 1:20-1:30 שעות

  • טיפול היכרות בתא לחץ + אבחון 200 ש"ח (אבחון חצי שעה + טיפול מלא תא לחץ)
  • טיפול יחיד בתא לחץ (לאחר איבחון) 350 ש"ח
  • כרטיסייה 5 טיפולים בתא לחץ 1600 ש"ח (320 ש"ח לטיפול)
  • כרטיסייה 10 טיפולים בתא לחץ 3000 ש"ח (300 ש"ח לטיפול)

מה זה טיפול בתא לחץ?

תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר (1.4 אטמ'). מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם.

הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה.

הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות, שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות ובהליכים פולשניים כלשהם. הטיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד.

תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ובנגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה.

מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

לחץ אטמוספרי
לחץ אטמוספרי

תא לחץ יתרונות

1. תא לחץ טיפול טבעי

הטיפול בתא לחץ מתבסס על חמצן בריכוז גבוהה בשילוב לחץ אטמוספרי מוגבר, כתרופה טבעית לגוף. כיום אוויר ישנו 21% אחמצן במקרה הטוב, לעומת זאת הזתא הלחץ מוזרם כ98% חמצן טהור מה שגורם לגופינו לספוג הרבה יותר חמצן מהרגיל וכך יש לו הכלים להתמודד מול מגוון מצבים רפואים כמו כאבים כרוניים, דלקות, סוכרת פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג'ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד באופן טבעי וללא תרופות.

2. טיפול בתא לחץ עובד במקביל על מגוון רחב של מצבים

בזמן הטיפול בתא לחץ בזמן שמטופל הגיע בגלל מצב מסויים (לדומא: סוכרת) בזמן שהוא בטיפול הגוף כן עובד למניעת הסוכרת והיחלשותה אבל, בנוסף, הטיפול עובד על מגוון רחב של מצבים נוספים כמו חיזוק מערכות הגוף והאיברים, אנטי אייג ינג, יקוי הדם, יצירת תאי גזע חדשים, שיפור הזיכרון והריכוז, ייצור קולגן, הרגעת לחץ וחרדות ועוד.

תא לחץ יתרונות 3
תא לחץ יתרונות 3

3. לחץ וסטרס

טיפול בתא לחץ ידוע כטיפול יעיל מאוד ללחץ, סטרס, חרדות ודיכאון. כך שבזמן שמטופל מטפל במצב שבגללו הגיע (לדומא: דלקת כרונית), על הדרך הוא יוצא אל היום שלווה ורוגע ויכול לחשוב ולפעול ממקום של נוכחות מלא ובטחון.

4. טיפול בתא לחץ הוא טיפול מונע

הטיפול בתא לחץ ידוע כיעיל למגוון רחב של מצבים, זה דבר שכבר אמרנו, אבל טיפול בתא לחץ הוא גם טיפול מונע לאותם מחלות! מטופל/ת צעיר/ה ובריא/ה שמגיע לטיפול בתא לחץ לא רק יחזק את מערכות הגוף שלו/ה אלא גם יגרום למצב הדוחה את המחלות ההזדקנות (כמו: אלצהיימר) ואו מחלות חיידקיות (כמו: וירוסים למינהם) ולא רק מחלות מזדקנות גם סרטן, סוכרת, אסתמה ועוד.

אנטי אייגינג
אנטי אייגינג

5. טיפול אנטי אייג'ינג

טיפול בתא לחץ, מוכח כבר כמה שנים, במחקרים רבים, כיעיל טיפול אנטי אייגינג. בזכת הריכוז הגבוהה של החמצן בטיפול בתא לחץ, היכולת הקוגניטיבית בגוף משתפרת בנוסף הגוף מייצר יותר קולגן מה שגורם לקמטים בעור להיעלם. טיפול זה מחזק את מערכות הגוף (מערכת החיסון, מערכת הראיה, מערכת השלד, מערכת העצבים, מערכת הנשימה וכל שאר מערכות הגוף), בנוסף, הטיפול בתא לחץ, גורם לייצור של תאי גזע חדשים. הטיפול בתא לחץ גורם לגוף לעבוד בצורה יעילה יותר וכך, מעלה את רמת האנרגיה והחיוניות של הגוף.

6. טיפול מנוחה בתא לחץ

בתא לחץ, הטיפול עצמו הוא שהייה בתא כך שלא צריך לעשות כלום מלבד להגיע ולהישמע להוראות הכנה לטיפול. בטיפול בתא לחץ עצמו הגוף עובד והמטופל נח

תא לחץ יתרונות 4
תא לחץ יתרונות 4

תא לחץ יתרונות וחסרונות – תא לחץ בלחץ מתון VS תא לחת ולחץ גבוהה

 תא לחץ מתון (קליניקות פרטיות)תא לחץ גבוה (בתי חולים)
זמינות
ונגישות
זמינות התורים בקליניקות פרטיות היא גבוהה יותרכדי להגיע לטיפול בתא לחץ בלחץ גבוה יש לקבוע תורים הרבה זמן מראש והביא הפנייה מרופא
מחירעקב הבדלי הלחצים טיפול בתא לחתן מתון זול יותרעקב הבדלי הלחצים טיפול בתא לחתן גבוה יקר יותר
יעילותטיפול בתא לחץ מתון יעיל מאוד אך חשוב לדעת, שככול שהלחץ גבוה יותר כך הטיפול יותר אפקטיבי!טיפול בתא לחץ גבוה יותר יעיל מטיפול בלחץ מתון בגלל הפרשי הלחצים ולכן מספר הטיפולים יהיה קצר יותר
תא
שומר
קרינה
תא לחץ גמיש אינו שומר קרינה בתוכותא לחץ בלחץ גבוה עשוי מחומרים שומרי קרינה
פרטיותתא לחץ מתון מכיל אדם אחד בתא והטיפול הינו פרטי לגמריתא לחץ מוגבר הוא בעצם סוג של "חדר לחץ" שבו שוהים מספר אנשים יחדיו
יחס
אישי
יחס אישי חם וקשוב למטופל ולצרכיו ולמצבו הרפואייחס אישי חם וקשוב למטופל ולצרכיו ולמצבו הרפואי
נוחותבתא לחץ אתה יכול לשכב או לשבת ולתפוס תנוכה שנוחה לךבתא לחץ בלחץ גבוה יושבים בלבלד
היגיינהתא לחץ מתון עובר חיטוי והחלפת מצעים בין מטופל למטופלתא לחץ לחץ גבוה עובר חיטוי בחומר הנקרא אוזון
ההבדלים בין תא לחץ מתון לתא לחץ בלחץ גבוהה
ההבדלים בין תא לחץ מתון לתא לחץ בלחץ גבוהה

פעולות שקורות בגוף בזמן טיפול בתא לחץ

  • יצור גבוה של קולגן – העלמת קמטים
  • חיזוק כל מערכות הגוף
  • שיפור היכולת הקוגניטיבית
  • שיפור הזיכרון וחדות המחשבה
  • ניקוי הדם
  • ייצור תאי גזע חדשים
  • העלאת רמת האנרגיה והחיוניות
  • זירוז בניית העצם
  • יצירת תאי דם לבנים רבים חדשים
  • חידוש רקמות במח
  • הרגעת סטרס וחרדה
  • הרגעת כאבים
  • חיזוק השלד
  • הרגעת דיכאון
  • ייצור גבוה של SOD – שנלחם בדלקתיות בגוף
  • הרגעת נפיחות הקשורה לדלקת
  • הרגעת כאבים הקשורים לדלקת
  • הרגעת כאבים כללית
  • ניקוי הוירדים והעורקים
השפעות הגוף בזמן טיפול בתא לחץ
השפעות הגוף בזמן טיפול בתא לחץ

כמה מילים אחרונות לסיכום

טיפול בתא לחץ זהו טיפול שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם. לשיטת טיפול זו המון יתרונות מהרגעת כאבים, טיפולי אנטי אייג'ינג, ריפוי דלקות, ניקוי הורידים והעורקים, שיקום פציעות וכוויות ועוד המון יתרונות. במידה ואתם מתלבטים בנוגע לתחילת תהליך טיפולי בתא לחץ זכרו שתא לחץ יכול לעזור במגוון רבדים במקביל. אם אתם מעוניינים במידע נוסף ובייעוץ מקצועי בנוגע לטיפולי תא לחץ אתם יותר ממוזמנים ליצור עימנו קשר במרכז שאנן ספיריט ונשמח לעזור ולסייע בכל דרך שרק נוכל. מאחלים רק בריאות, צוות מרכז שאנן ספיריט.

לוגו חדש שאנן ספיריט שקוף
במרכז שאנן ספיריט אנו זוכים לשפר חיים של אנשים על בסיס יום יומי ומאחורינו עשרות שנות ניסיון.
טיפולים בשאנן ספיריט

אייפק פלוס היא גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה של הגוף מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים, שמהווים מקור חבוי להיווצרותן של בעיות פיזיות, רגשיות או פסיכוסומאטיות.

שהייה בתא לחץ מסייעת לכאבים כרוניים, דלקות, פיברומיאלגיה, ריפוי פצעים, אנטי-אייג’ינג, חיזוק ותחזוק המערכת החיסונית ושאר מערכות הגוף ועוד.

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

חדש באתר
המלצות מלקוחות
שיפור אורח החיים שלך
חשוב לך?
השאר/י פרטים ונחזור אלייך עם המידע בהקדם